Narrow your search

Library

AP (1)

Belgian Parliament (1)

KBR (1)

KDG (1)

KU Leuven (1)

LUCA School of Arts (1)

FOD/SPF PO (1)

PXL (1)

Thomas More Mechelen (1)

UAntwerpen (1)

More...

Resource type

book (1)


Language

Dutch (1)


Year
From To Submit

2000 (1)

Listing 1 - 1 of 1
Sort by

Book
De vijfminutenregel : kinderen en reclame op tv.
Author:
ISBN: 9055837512 Year: 2000 Volume: afl. 14 Publisher: Diegem Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

1. Kinderrechten en media : een meervoudig perspectief 2. De vijfminutenregel en andere beperkingen betreffende tv-reclame in functie van de bescherming van minderjarigen 3. De vijfminutenregel sinds 1987 : een overzicht 4. De vijfminutenregel en het EU-recht 5. De vijfminutenregel en artikel 10 EVRM 6. De vijfminutenregel en artikel 13 en 17 IVRK 7. De vijfminutenregel : knelpunten en beleidskeuzen 8. Nawoord

Keywords

Kinderen en reclame. --- Kinderen en televisie. --- Reclame --- Sociale agogiek --- Kinderen en reclame --- Mediarecht --- Televisie --- ethiek. --- jeugdbescherming en kinderrechten. --- België. --- children [people by age group] --- Advertising. Public relations --- Age group sociology --- ethiek --- Industrial and intellectual property --- commercials [oral or performed works] --- mediaonderzoek --- ethics [philosophy] --- media-analyse --- mediarecht --- kinderen --- reclame --- Kinderen en televisie --- Reclame ; televisie --- #SBIB:309H1015 --- #SBIB:309H2813 --- #SBIB:012.AANKOOP --- #BAVD --- #A0102R --- 347.63 <493> --- 659.1 --- #A0103A --- 690 Media, mediarecht --- 693 Handelsreclame --- Protection de la jeunesse Jeugdbescherming --- Médias Media --- Télévision Televisie --- 193 Kinderrechten en Media --- Publicité Adverteren --- 659 --- 301.185.1 --- 347.77 --- televisiereclame --- reclame en kinderen --- televisiereclame en kinderen --- Vlaanderen --- televisie --- 791.46 --- België --- 095.1 --- Media: politieke, juridische, ethische, ideologische aspecten (incl. privacy) --- Reclame: juridische, ethische, ideologische aspecten --- Reclame. Public relations --- Sociologie van de leeftijdsgroepen --- Industriële en intellectuele eigendom --- televisie in België --- kinderen en televisiereclame --- Kinderen en jeugd --- Televisiereclame --- Reclamereglementeringen --- Kind --- Reclamereglementering --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Onderzoek --- Geweld

Listing 1 - 1 of 1
Sort by